Kuva

Kuva

torstai 17. maaliskuuta 2016

Pieniä mekkopuuhia

Olen aika lailla tyytyväinen tästä tavallista varhaisemmasta keväisestä säästä. Lämpimämpi ilma ja auringonpaiste antaa kovasti lisää energiaa, vai mitä? Innostuin aloittamaan pientä inventaariota vaatekaapissani ja laitoin jo esille kevät- ja kesävaatteita. Tässä on muuan itse tekemäni kesämekko. Otin siihen kaavat vanhasta kesämekosta, johon olin kovin tykästynyt ja kankaan löysin kangaskaupan palalaatikosta. 


   

Jotta mekko ei olisi ihan yksinkertaisen harmaa, silitin siihen kiinni pienen kukkakuvion. Hyvin se on siinä pysynyt ja kestänyt pesussakin vaikka sitä vähän ensin epäilin.




4 kommenttia:

  1. Tuo mekko sopii varmasti aika moneen ja kukkakuvio on siinä hauska lisä. Olen itsekin suhtautunut vähän epäillen silittämällä kiinnitettyihin kuvioihin, joten oli kiva tieto, että tuo on pysynyt tuossa hyvin:) Minulla on muuten usein juuri maaliskuu se kuukausi, jolloin haen jo vähän keväisempiä vaatteita varastosta ja laitan syrjään niitä talvisempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin tosiaan, että silityskuvat kiinnittyvät ja pysyvät noin hyvin. Niillä on helppo koristella vaatteita jatkossakin.

      Poista
  2. Voi kuinka tyylikäs ja kiva ton huivin kans. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin + osallistu arvontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! :) Oikein mukavaa, että löysit blogiini ja tervetuloa lukijaksi!
      Tulen kyllä vastavierailulle. Aurinkoista viikon jatkoa!

      Poista